sarrisarisen

Alla inlägg under november 2012

Hej

Av sarrisarisen - 1 november 2012 21:10

Hej nu har jag gjort en blogg om mitt liv eller rättare sagt om mina känslor! Jag har haft en blogg förut som handlande om ett spel som heter moviestarplanet och den bloggen heter sarra9.bloggplatsen.se ni får gärna besöka den mm. Men jag kommer sluta på den bloggen och fortsätta på den hära bloggen   Har tyvärr ingen snygg header just nu! Men ska försöka göra en snygg header håller på att tänka vad jag ska ja på min header! Men just nu har jag den där fula som jag har nu, har den bara lite medans! Men det var lite om mi blogg. PÖSS♥

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


Hej och välkommna till min blogg. Jah hoppas att ni stannar och tycker om det ni läser :) Jag är en glad tjej som är född år 2002. På friditen så spelar jag fotboll, springer,shoppar,kompisar osv..
Puss♥

Klocka

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards