sarrisarisen

Alla inlägg under augusti 2013

Av sarrisarisen - 24 augusti 2013 18:23

...för att jag inte har bloggat så jätte mycket men det är för att allt har vart så mkt den här veckan.

Ja det har vart skolan.. träningar, macher, kompisar osv.. Men igår så hade vi gäster och det var faktiskt jätte roligt. Vi spelade fotboll lekte lekar på gården tillsammans med dom:) Dom var hos oss till klockan 01:00 på natten.

Och jag skulle lägga mig jätte tidigt, men det blev ju inte så. Vi skulle lägga oss tidigt för att jag skulle vakna klockan 06:00 på morgonen idag. Jag hade glömt och ställa klockan men jag vakna i tid av mig själv:) Vi skulle spelade våran första match klockan 9, och då mötte vi Ås. Sen så åt vi lunch, sen klcokan 12 så mötte vi Frösön, och klockan 3, så mötte vi IFK.

Poängresultat:

Ås: 2-2 lika

Frösön: 1-0 till oss

IFK: 5-0 till oss

 Imorgon klockan 12 så ska vi spela en till match, mot IFK igen.


Av sarrisarisen - 22 augusti 2013 06:19

Godmorgon, jag ligger i sängen just nu jag håller på att kollar insta, och jag bloggar inte från datorn. Men iallafall idag ska jag till skolan, asså jag har inte kunnat somna för ens klockan 12 på natten, men äntligen så somna jag till slut. Jag har längtat att få träffa min kompisar jätte jätte länge. Skolan börjar klockan 9! Så jag ska upp och platta mitt hår snart. Och fixa iordning mig:) jag börjar 5:an idag. Så det ska bli sjukt kul.
Men vi hörs efter skolan <33

Av sarrisarisen - 21 augusti 2013 20:44

Hej, jag har varit ute hela dagen, men det var för att det var så fint väder :) Och ja vi alla på gården har lekt lekar och så, så det har varit en rolig dag <3 Imorgon är det skola, och jag sitter och pratar med Maja på facetime men det är som skype, fasst det finns bara på apple produkter. SÅ vi håller å att förbereda väskan.

Men hörs imorn

Av sarrisarisen - 21 augusti 2013 11:39

Skor HÄR, Väska HÄR, Shorts HÄR, Tröja HÄR  

Av sarrisarisen - 21 augusti 2013 11:11

Tyvärr så han jag inte att blogga igår kväll men det var för att jag var jätte trött efter matchen.

Okej lite om matchen:

Vi åkte till lövsta asså i Frösön, och där så mötte vi frösön då. Och det gick jätte bra för oss.  Första halvleken var jag back. Och andra halvleken var jag höger mitt och vänster mitt. Första halvleken så gjorde e jätte duktig tjej i mål. Och då stog Stella imål. Och hon var jätte duktig, släppte inte in något mål :) Andra halvleken när jag var höger mitt så gjorde jag mål, och då stog Ellen imål.

Och hon var också jätte duktig, släppte inte något mål. Och det blev 2-0 till oss. ALLA var jätte duktiga.

Men det var lite om matchen.



Av sarrisarisen - 20 augusti 2013 13:09

 

Örhängen HÄR, Väska HÄR, Skor HÄR, Jacka HÄR, Klänning HÄR 

Jag tycker den här looken var jätte fin för en fest.

Hej

Av sarrisarisen - 20 augusti 2013 12:55

Jag har vart på ÖB, Dollarstore, Willys idag. Jag köpte lite skol saker, för jag behövde det, och pappa var så snäll så att han köpte saker till mig Igår också, men det var mäst hårsnoddar och så :) men jag köpte inte så jätte mycket för att pappa köpte allt jag behöver igår. Men det var det jag köpte + en spegel men den är i badrummet

Av sarrisarisen - 19 augusti 2013 23:38

Hehe, jag är vaken just nu.. Jag vet man ska vänja sig inför skolan.. Men jag såg på min favorit film, den går på tv och vi har typ något program.. Men den går varje dag förutom torsdag och fredag. Men den är super bra. Och jag är på del 64 haha :)
Men nu om träningen..

Vi hade en jätte rolig träning idag, det var bara roliga övningar bäst hittills ;) men vi gjorde hur roliga övningar som helst. Men det ända disset var att det spöregna när vi cykla dit och sen när vi börja träningen så sluta det och gissa vad vi såg... En regnbåge till och med två :) det var dom finaste jag har sätt. Det lyste verkligen och det var hur starka färger som helst. Men jag tror jag måste ta och sova nu. För att klockan är 23:37 och jag ska vakna 9 imorgon för att vi ska åka till stan och så :) GODNATT

Sök i bloggen

Presentation


Hej och välkommna till min blogg. Jah hoppas att ni stannar och tycker om det ni läser :) Jag är en glad tjej som är född år 2002. På friditen så spelar jag fotboll, springer,shoppar,kompisar osv..
Puss♥

Klocka

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards