sarrisarisen

Alla inlägg under november 2012

Av sarrisarisen - 25 november 2012 11:28

Drar och kollar vad jag önskar mig till jul!

Av sarrisarisen - 25 november 2012 11:03

DAG 1. EN BILD PÅ MIG  

Av sarrisarisen - 25 november 2012 09:17

Godmorgon bloggen och alla mina fina...........................bloggläsare! Snälla kan ni följa mig! Just nu är det 12 stycken. Aja vi hörs!
Namn: sarrisarisen

Av sarrisarisen - 24 november 2012 22:54

Imorgon ska jag åka till lillenge och kolla vad jag önskar mig i julklapp! Men jag kommer kanske få en Iphone till jul eller efter jul men då ska jag dit och kolla vad jag önskar mig i julklapp! Aja men.nu ska jag sova syns imorgon bloggen!!!!
Natti "fniss"

Av sarrisarisen - 24 november 2012 11:51

Igår på discot vann jag massor av priser men 4 av mina priser gedde jag till min brossa azzå jag gedde han två 2:a priser och två 1:a priser! Men här kommer mina priser! Ni ser det där halsbandet det som är unnut i det är läppglans och en spegel i! Men här kommer mina priser!!!

Av sarrisarisen - 24 november 2012 09:52

Godmorgon allihop! Ska snart äta frukost och sen ska jag visa mina priser jag van på discot! Aja men imorgon börjar jag med eight days col! Tja då!!!!

Av sarrisarisen - 23 november 2012 15:44

    Det blir DISCO ikväll kommer ta bilder och lägga ut! Det är min klass som ska ordna det, och våra priser är super bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men det blir inge dagens frågor för jag typ hinner inte! Jag ska duscha fixa ordning mig och äta sen ska jag vara där klockan 17:30 och fixa ordning där! Vi har kommit på en ny lek eller inte jag men min bästis Nora och den äger men vi ses sen!

Av sarrisarisen - 23 november 2012 07:44

Drar till skolan nu! Men när jag kommer hem så ska jag fixa till header! Men nu ska jag dra till skolan! Byee

Sök i bloggen

Presentation


Hej och välkommna till min blogg. Jah hoppas att ni stannar och tycker om det ni läser :) Jag är en glad tjej som är född år 2002. På friditen så spelar jag fotboll, springer,shoppar,kompisar osv..
Puss♥

Klocka

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards