sarrisarisen

Alla inlägg under november 2012

Av sarrisarisen - 9 november 2012 20:01

Hej har ont i armen! Men jag vill bloggaa! DET GÖR ONT MÅSTE ENDÅN BLOGGA JAG MÅSTEEEEEEEEEEEEEE ingen kan hindra mig! Det gör ont men måsteeeeeeeeeeee blogga! Men här kommer days movie

 

Kommer kanske nagelturoials ikväll!

 

 

Av sarrisarisen - 9 november 2012 17:46

 Heeeeeeej nu kör vi med dagens frågor! YEEEY!

Tar alla idag! 



Får du din IPhone eller köper du den själv? Eh nej jag köper den inte själv men om pengarna inte räcker så får jag betla lite jag med! 

 

 

När ska du byta din header? Jag vet inte men vi får se och så fort jag gör en så skriver jag   

 

Vad är ditt favvo djur? PS häst/hund! Mitt favvo (favorit) djur är häst! HÄST/HUND så tar jag häst! Och det är klart  

 

Godis/choklad? Godis eller båda kan inte välja sorry  

 

 Kebab/pommes Pommes så klart! Och det är ett annant ord för pomfritt! 

 

När ska du ha eight days col? Jag vet inte men kanske imorgon! BARA KANSKE  

 

Vilket är ditt favvo land? Mitt favvo land är.................................... USA!

 

Jag har två! Och deeet är Astrid och Tilda här kommer två bilder på dom: Detta är Tilda   Detta är Astrid med blont:   

Men nu fortsätter vi: 


Vad heter du i efternamn: Tror inte jag vill säga det! Det är privat!

 

Har du syskon! Isåfall hur många? Jag har en lillebror! DET RÄCKER TACK!

 

Gillar du justin biber? Jag hatar han!!!!!!!! Justin/Rihanna Rihanna så klart! DET ÄR MIN IDOOOOL!

 

Vilken skola går du på? Jag går på fjällengen! Rästen säger jag inte! 

 

 

Men det var dagen frrågor om ni har en fråga skriv bara på detta kommentars fält! Hejdå!






Av sarrisarisen - 9 november 2012 15:30


 

Av sarrisarisen - 7 november 2012 20:30

Godnatt imorgon är det skola och innebandy yeey!!!!!! Aja godnatt allihopa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Här kommer mina naglar! L: et syns inte men nu ska jag sova haaay

Av sarrisarisen - 7 november 2012 18:08

 

Av sarrisarisen - 7 november 2012 14:29

Hej hej det är Onsdag idag! Har varit väldigt pigg idag! Vi hade so/no matte svenska mm kommer inte ihåg men våran music-lärare var sjuk så vi slutade klockan 13:00! Ja sen hoppade jag in i duschen och nu ett inlägg! Ja det har varit min dag heeeeej!  

Av sarrisarisen - 7 november 2012 14:00

 

Hej hej här kommer dagens frågor! 

Har du åkt atmosfear på Liseberg? Ja det har jag! Och det var jätte läskigt!!!!!!!!

 

 

Hej jag såg din förra blogg! Kan vi bli

vänner på moviestarplanet?  Eh tyvärr så kan jag inte ha flera vänner! 

 

 

1.varför är du så sööt? 

2. När ska du få din iphone 5?

3.Jag vill att du ska ha nr 4 på skalen!

4. Följer dig! Kan du göra mer nagelturoials?  Tack men det kan jag inte svara på. Jag vet inte men före jul iallafall. Okej kommentera där så får vi se! Tack att du följer mig! Ja vi får se när jag gör det!

 

 


Vilken färg kommer din IPhone 5 att vara?

Hur många GB/MB (stavfel)                 Jag ska få en vit! Jag vet inte men kanske 16 

 

 


Hej vill du bli en kändis som

misslisibell?  Spelar ingen roll! 

 

 


Hej hur mycket kostar IPhonen? Och vrf slutade

du på din förra blogg! IPhonen kostar 7000 ungifär! Jag ville göra en blogg om mina känslor! 

 

Ja det var alla frågorna kommentera det ni undrar om mig! Så kanske frågan kommer med i nästa dagens frågor!   

Av sarrisarisen - 6 november 2012 18:17

Hej hej ska blogga nu tänkte jag! Läste andras bloggar nu, så jag tänkte aa gör ett inlägg! Ehhh snart ska jag ha dagens frågor så jag tänkte att ni kunde skriva en fråga till mig! Såååååå skriv en fråga på detta inläggs kommentar! Aja och den  kan ni skriva i kommentars fältet där nere↓ 

  Byeee

Sök i bloggen

Presentation


Hej och välkommna till min blogg. Jah hoppas att ni stannar och tycker om det ni läser :) Jag är en glad tjej som är född år 2002. På friditen så spelar jag fotboll, springer,shoppar,kompisar osv..
Puss♥

Klocka

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards