sarrisarisen

Alla inlägg under december 2012

Av sarrisarisen - 31 december 2012 22:53

Happy new year bloggen!
Videos eller bilder kommer sen

Av sarrisarisen - 31 december 2012 14:02

Tjooo Bloggen! igår så skaffa jag Videofyme, just nu har jag 1 video! Men det skulle betyde jätte mycket om du/ni följde mig! men det var detta inlägg! jag kommer ha days movie då och då! Men det var detta inlägg!

Jag heter sarrisarisen

Av sarrisarisen - 28 december 2012 22:46

Detta köpte jag!

Hej

Av sarrisarisen - 28 december 2012 21:15

Hej bloggen idag var jag på stan och köpte lite grejer jag kan ta kort på det jag köpte men ni vet min video (julklappar) azzå det är typ nå fel på redigerings programmet så det tar lite tid, men jag försöker värkligen men jag lovar att den kommer upp på bloggen! Aa men ska bara fota 3 sakerna jag köpte och sen lägga upp den, vi ses

Av sarrisarisen - 27 december 2012 23:51

Sorry jag har varit borta idag och imorn så kommer jag åka på stan och jag tror inte jag kan blogga då! Jag har redigerat videon fast nt hela sen så är det bara att lägga upp den och det tar tid så jag vet inte när videon kommer, men jag lovar att den kommer upp snart!!

Av sarrisarisen - 26 december 2012 19:20

Hej nu har jag gjort videon så nu är det bara att redigera den sen lägga upp hejdå

Av sarrisarisen - 25 december 2012 21:59

När jag redigerade min video asså julklapparna jag fick så försvann videon så jag får göra en ny!! Så vi får se om den kommet idag eller imorn för först ska jag göra videon sen ladda den på datan sen redigera sen spara och sen lägga upp och det tar lite långt tid när man ska lägga upp den! Så det tar lite tid innan den kommer upp! Så vi ses hejdå?

Av sarrisarisen - 25 december 2012 12:38

Videon kommet snart!! Eller det tar lite tid innan den kommer!! Men jag har iallafall gjort en men den kommer idag!!

Sök i bloggen

Presentation


Hej och välkommna till min blogg. Jah hoppas att ni stannar och tycker om det ni läser :) Jag är en glad tjej som är född år 2002. På friditen så spelar jag fotboll, springer,shoppar,kompisar osv..
Puss♥

Klocka

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards