sarrisarisen

Alla inlägg under november 2012

Av sarrisarisen - 19 november 2012 15:32

  1. beskriv varandra med ett ord!
  2. Är Tilda äldre en dig?
  3. hur blev ni BFF!
  4. vad vill ni bli när ni bli stora?
  5. brukar ni vara med varadnra mycket?
  6. vad har ni som intressen?
  7. vad är erat favvo minne tillsammans?
  8. vad heter Tilda i efter namn?
  9. Har ni nått djur? isånna fall vad?
  10. Hur tjände ni varandra?
  11. era favvo ämnen?
  12. spelar Tilda msp?


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                                  
                             SVAR:

Tildas svar:


1. snäll

2. Nej vi går i samma klass!

3. Vi börja i samma klass!

4. Ridlärare!

5. Jaa, typ varje dag!

6. Ridning, innebandy, tvärflöjt (instrument)

7. Övernattning med klassen!

8. PRIVAT

9. Hund, fiskar

10. I samma klass

11. Bild, slöjd

12. VILL INTE SÄGA DET!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MINA SVAR:


1. snäll

2. Vi går i samma klass så NEJ!

3. När vi gick i samma klass!

4. Har inte tänkt om det! Men om jag fick välja nu så............ En bra hopp ryttare!

5. varje dag!

6. Innebandy ska börja på ridning!

7. ÖVERNATTNING när vi var med klassen!

8. DET KAN JAG INTE SÄGA!

9. NEJ

10. I samma klass!

11. Matte, music, idrott,

12. Kan tyvärr inte säga det! För Tilda vill inte det!

                           

Av sarrisarisen - 19 november 2012 07:40

Haj hej bloggen och alla underbara läsare! Jag drar till skolan om en kvart etter 10 minuter men här kommer look of today! Det blev lite suddigt!.
Tröja vet ej
Byxor hm
Frillan. Vet ej vad man kallar det men det är nästan som en fläta!

Av sarrisarisen - 18 november 2012 21:32

Snälla följ mig på insta! Jag heter sarrisarisen snälla följ mig! Följer du mig följer jag dig! JAG LOVAR!!!!

Av sarrisarisen - 18 november 2012 12:21

Tjabba tjena! För er som vill följa mig på instagram så heter jag sarrisarisen ´skulle vara sååå roligt om ni följde mig! Följer du mig så följer jag dig! Men vi får se om det blir nagelturoial idag! JAG HAR FULLT UP ska jag säga! Men vi får se! Dagens frågor är tillbaka men nu ska jag även ha today look! Börjar med today look imorgon! Och dagens frågor på Tisdag! Men vi hörs haaaaaaj då!  

Av sarrisarisen - 17 november 2012 21:04

Det blir kanske nagelturoial imorgon! Men nu ska jag ligga och hänga på instagram så vi hörs imorgon! Ps det kanske kommer dagens frågor snart vem vet?

Av sarrisarisen - 17 november 2012 11:56

När det har blivit mer en 10 frågor så kan vi sätta igång! kommentera på BFF tag inlägget! 

Av sarrisarisen - 17 november 2012 11:51

Hej hej det blir BFF tag utan video det kommer att ta så långt tid! Men då skriver jag frågorna istället! Så ni vet det haj då!

Av sarrisarisen - 17 november 2012 10:11

115 läsare på bloggen!

Sök i bloggen

Presentation


Hej och välkommna till min blogg. Jah hoppas att ni stannar och tycker om det ni läser :) Jag är en glad tjej som är född år 2002. På friditen så spelar jag fotboll, springer,shoppar,kompisar osv..
Puss♥

Klocka

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards