sarrisarisen

Alla inlägg under februari 2013

Av sarrisarisen - 28 februari 2013 20:11

Imorgon gäller det.. Imorgon ska jag upp på prispallen;) jag ska klara det håll tummarna!!!!! Men imorgon är det fjällängsloppet (skidtävling) jag är sjukt taggad.. Men håll tummarna så för ni resultatet imorgon bye

Av sarrisarisen - 27 februari 2013 15:31

......Asså jag vet fortfarande inte vad för tävling vi ska ha här på boggen? om ni kommer på något bra så är det bara att kommentera... skulle vara så tacksam då:D 

Aja men vi hörs hejdå


 

Av sarrisarisen - 27 februari 2013 15:18

Heey igen:) Snart är mitt rum klart...så snart kommer min roomtour! Men det var detta sabba inlägget!

ses

 

Av sarrisarisen - 27 februari 2013 14:53

Heey;D idag när jag vaknade då var jag supertrött, men jag kämpade och kämpade för att komma ur sängen haha. Men sen när jag kom till skoan så..jag tyckte det var jätte fint väder idag och igår, solen värmde benen och ja, sen så spelade jag fotboll med bestiii (Nora) ps. har många bästisar!!!! Men på fredag är det Fjällängsloppet asså en skidtävling på våran skola. Och spåret vi ska åka ärr...jag vet inte riktigt men jag tror att det ät 2,5 km! Men det ska bli kul.. och jag är sjukt taggad! och sen så blir det Hamburgare till lunch..och efter dagen så har vi sportlov JIPPIE  

Av sarrisarisen - 26 februari 2013 14:57

Heey, bloggen n sitter jag här och e med världens bästa bästis♥ just nu så sitter vi och ja.. jag sitter framför datorn..och Wilda framör IPaden!  Men idag så hade vi FilmTime och det var kul..vi kollade på filmen Draktränaren som ni läste igår på bloggen  Sen så hade vi skidorgentering och det var väl kul.. kulare en vad jag trodde!

Men mer bloggning kommer senare idag. hejdå

Av sarrisarisen - 25 februari 2013 18:33

Heey, idag var jag på skolan och ja..gjorde inget typ! men de var super varmt ute..man dog typ! Just nu så sitter jag framför datorn och bloggar, har nyss ätit osv.. vet inte vad jag ska göra sen? men jag ska börja att flytta in lite saker till mitt rum!

men jag vet fortfarande inte när jag ska göra en roomtour men det kommer, jag LOVAR!  


Sen så vet jag inte vad det ska bli för tävling, men jag lovar att det kommer en. Men jag tänker och tänker jag lovar att det kommer en tävling! men det är inte direkt en tävling som man får i posten, det är en blogg tävling..om man säger så:D


Imorgon så är det vanliga skola, men på gympan så kommer vi ha skitorgenering det ska bli kul att tästa! Sen det alla lägtar efter det är...vi ska ha filmtime och då får vi ta med oss godis mm... så det blir nog kul! och vi ska se på filmen

''Draktränaren'' och jag har sätt den en gång så ja.. jag få se den en gång till!

Och det är vår andra gång vi har filmtime så ja!


Sen imorgon när jag kommer hem så vet jag inte vad jag ska göra. Jag ska typ inte göra något speciellt!


Men det var detta inlägget! hoppas ni blev nöjda så ses vi<33

Av sarrisarisen - 24 februari 2013 11:29

Nu är dagens frågot tillbaka:

Jag försöker att svara på alla frågor, men jag kommer att ha dagensfrågor på varje söndag!

ps. alla frågor kanske inte kommer mer:(


1.  Vrf kan nt du skaffa en yt kanal? Jag känner inte för det en! men nån gång så kommer jag skaffa det;D


2. Ha mera nagel tutorial! Ja, jag ska försöka att göra det;)


3 .hund katt     SVAR: hund

 smink/nagellack  SVAR: asså båda är hel andra saker så man kan tyvärr inte svara på det  

mascara,ögonskugga SVAR: Macara

örhänge/percing   SVAR: örhänge, har ingen percing, hihí


4. Spelar du sims? Ibland;D


5. Kan inte du göra en morgonrutin & en kvällsrutin? Ja, det kanske jag kan, men vet inte när.


6. svart IPhone/vit IPhone Vit så klart :D


7. när ska du göra en roomtour? Jag lovar att jag ska göra en roomtour, men dom håller på att renoverar mitt rum så jag vet inte när! men jag lovar att det kommer bli en;D


8. bor du på landet? Nej, det gör jag inte!


Men det var dom frågorna jag svara på idag! Om du vill ställa en fråga till mig, så är det bara att skriva i kommentarerna, så kanske den frågan kommer med i nästa dagensfrågor!

hejdå!

 





Av sarrisarisen - 24 februari 2013 10:58

Heey, jag kanske inte har bloggat så mycket i helgen för jag har haft fullt upp och så, vart med kompisar med lite har jag bloggat. Idag så kanske jag inte heller hinner så mycket..för att vi ska åka til gäster kl 17:00 men till dess så hinner jag göra uppdateringar och så, så ja.. hoppas ni får en fortsatt bra dag så ses vi....

Heeejjdå

Sök i bloggen

Presentation


Hej och välkommna till min blogg. Jah hoppas att ni stannar och tycker om det ni läser :) Jag är en glad tjej som är född år 2002. På friditen så spelar jag fotboll, springer,shoppar,kompisar osv..
Puss♥

Klocka

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards