sarrisarisen

Alla inlägg under januari 2013

Av sarrisarisen - 31 januari 2013 17:25

Hej hoppas ni har haft en jätte bra dag som mig;D idag så fick jag sova i vårt nya hus det är jätte fint och kommer även göra en roomtour när allt är som det ska, har även inte hunnit blogga så mycket för vi har packat och så. Men sen så var jag på skolan som vanligt och det har varit så kul! Har skrattat så mycket med Nora så vi typ ramlade om kull när vi skulle resa oss upp. Men ja det var väl lite grann om min dag och nu ska jag fortsätta att packa upp allt ses hejjdå

Av sarrisarisen - 29 januari 2013 21:33

Hej, förlåt har inte hunnit blogga så mycket för att vi ska flytta så jag har hjälpt till en massa! Men imorgon så ska jag börja fixa mitt rum! Men vi ska först byta tapet,golv,duschar mm.... Men om jag inte bloggar så mycket eller gör videos så vet ni varför! Men nu ska jag sova är super trött har även åkt 2,5 km skidor idag på gympan men hejjdå och godnatt mina sockerbitar som ingen får smaka! Syns imorn sötisar<33

Hej

Av sarrisarisen - 27 januari 2013 12:56

Hej hej!!! Igår han jag inte blogga så mycket.. Jag han inte!! Men idag blir det mer bloggning!! Yee;) men jag tänkte berätta lite om min dag!: jag vakna typ 9 sen så ringde min kompis så FaceTimea lite! Sen dö gjorde jag läxor,duscha och ja typ Inge mer.... Men imorn så är det skola åh vad jag längtar tills v. 10 då är det LOV ja! Vi ses lite senare hejjdå!!!

Av sarrisarisen - 24 januari 2013 07:21

Godmorgon bloggen!! Jag har nyss vaknat eller inte nyss men för en stund sen!!! Jag är supertrött nu, men nu ska jag äta frukost och fixa ordning mig och borsta tänderna osv... Men vi ses efter skolan hejdå

Av sarrisarisen - 23 januari 2013 17:09

Hej nu tänkte jag berätta om min dag och dagens poäng!

idag så vakna jag klockan 07:00 som vanligt och borsta tänderna och så! Sen så gick jag ner till skolan klockan 07:45 tp vet exakt inte när jag gick, sen så var jag på skolan och hade ämmnena So/no,svenska,matte,music och ja sen så kom jag hem klockan 14:00 exakt!!! Sen så ja gjorde jag väl inget mer bara chilla,blogga ja det var min dag och jag har haft en ganska lätt dag! Den var skönt!

Dagenspoäng är: Hitils så är det!!.......  Tröööööött

Av sarrisarisen - 23 januari 2013 16:36

Hej hej nu kommer ett ganska långt inlägg om bloggen!


Jag lovar att det kommer upp nya uppdateringar på bloggen jag värkligen tänker vad jag ska göra för nytt och hur det ska bli kul att läsa! Jag lovar att det kommer uppdateringar min gärna är värkligen på gång.....

Men de jag har tänkt hitils det är att jag kommer att göa nyare headerar så jag inte har en för länge och så sen så ska jag har omröstningar också kan ni få göra idolbilder till mig osv....... Men jag ska försöka att göra mer saker jag LOOVAR!

Men sen så skulle det vara super kul om ni gjorde idolbilder till mig! Mm men sen så ska jag försöka och göra mer videos och så! Jag gör mitt bästa så fort jag har tid så bloggar jag! Och ni som tycker att jag bloggar för lite.. jag försöker värkligen! Jag kommer läsa andras bloggar för att få tips men jag kommer absolut inte härma jag ska försöka att ge tips,skriva om min dag,outfits,skriva om min vardag och mycket annat!!;) Men jag vet inte om jag ska skaffa ett yt konto för om jag inte hinner så mycket på videofyMe så kan jag inte hinna på yt så ni vet. Men om ni vill se nått speciellt så är det bara att skriva på kommentarerna vad ni vill se, svårare en så är det inte! Och jag kommer även länka min favvo bloggar eller ja nån webbplats som jag tycker om, och mina vänners bloggar!

VideofyMe: Jag har inte gjort många videos på länge där.. Men jag planerar vad jag ska göra för videos likadant som bloggen! Ni får gärna skriva på videofyMe vad jag ska göra för videos eller så!

Men det var detta inlägg hoppas ni blev nöjda så ses vi;)

Puss och kram<33  

Av sarrisarisen - 22 januari 2013 19:33

Hej idag så var jag på skolan och jag hade Tilda med mig hem och som vanligt så skratta vi sååå himla mycket meen vi håller på att göra msp videos till varandra och idag så tig vi kort och så......och hon var hos mig till 17:00 och efter det så åkte Tilda hem och då prata vi FaceTime det är nästan som Skype men iallafall och sen så tog vi kort och gjorde videos till filmen asså vi tog kort ned datan så det blir en skärmbild!!!!! Men sen så hållde jag på med den i några timmar hihi........ Men den ska faktiskt bli bra!! Men sen så ja gjorde jag väl inget mer eller jag åt middag haha (intressant) ne men det var typ lite om min dag!! Hejda bloggen och alla bloggläsare hoppas ni blev nöjda eller Aaa men men... Vi ses!!!!:))

Av sarrisarisen - 20 januari 2013 14:50

Hej♥  Jag tänkte göra lite videos idag, som vanligt så lägger jag också upp dom på videofyMe. Jag gör så gott jag kan med bloggningen azzå jag lovar det kommer nya uppdateringar jag håller på att planerar vad jag ska ha på bloggen och lite nya saker så det blir roliga att läsa. Så jag planerar så ni iallafall vet det. Jag lovar att det ska komma nya saker men nu ska jag fortsätta att planera hejdå♥<33  

Sök i bloggen

Presentation


Hej och välkommna till min blogg. Jah hoppas att ni stannar och tycker om det ni läser :) Jag är en glad tjej som är född år 2002. På friditen så spelar jag fotboll, springer,shoppar,kompisar osv..
Puss♥

Klocka

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards