sarrisarisen

Alla inlägg under november 2012

Av sarrisarisen - 6 november 2012 15:22

 

Av sarrisarisen - 6 november 2012 14:43

Hej var på skolan idag! Vi hade svenska från början sen hade vi so/no sen hade vi 30 minuters rast sen so/no igen,

sen hade vi idrott sen lunch sen rast i 45 minuter tror jag, sen in och hade engelska sen rast i 20 minuter sen in och hade so/no vet vi hade det 3 gånger idag!

Men aja nu är jag hemma har ont i foten spelade fotboll fick en smäll på benet, men jag gjorde iallafall två nickningar idag jag gjorde det när höjdaren kom! Trodde det skulle göra jätte ont! I kväll blir det innebandy klockan 19:00 ska fota lite där! Jag har ju appen! Men nu är jag hemma spelar MSP en litsen stund! Och sen blogga jag försöker blogga jätte mycket! Men just nu har brossan paddan (IPaden) Men jag ska ju göra eight days col snart när jag får min padda (IPad) som ni ser så säger jag paddan! Kallar IPaden det men den är inte grön den är viiiiiiiiiit! Med ett svart skal! Ska köpa ett rosa! Men kommer inte anndvända paddan (IPaden) när jag får min älskade IPhone!!!!!!!!!!!!!!!!! Ska ha ett marinblå skal tror jag! För ingen kommentar på skal inlägget så då får väl jag bestämma själv helänkelt! Men såg ni det förra inlägget om videon! Hehe vist var den gööööllig? Det tycker iallafall jag! Små små hundar! (sååååååååååååååååååå söööööött)  Men jag ska ha vad hettere days movie! Aja snart ska jag ha det men vi hörs heejdå!   

Av sarrisarisen - 5 november 2012 18:59

Kolla vad gullit: 

Av sarrisarisen - 5 november 2012 18:46

Hej hej här kommer litte bilde det var ganska länge sedan jah tog dessa bilder men jag tänkte att jag kunde ladda upp dom endån! det kommer lite bilder om sötnosen Cassis (Cassandra heter hon men kallar henne det) Aja men bilderna kommer här! Ska snart göra eight days col men det är snart men här kommer dom söta bilderna        


Av sarrisarisen - 5 november 2012 15:17

Sorry har inte bloggat på länge! Har inte haft tid med det men jag försöker mitt bästa iallafall! Men nu kommer det ett inlägg! Aja det har varit skola medmera! Men jag längtar sååååååååå mycket tills jag får min IPhone 5!!!!!!!!!!!!!!! Men på skolan idag pratade alla om BODA BOO! Men jag skulle gå på BODA men jag och min kompis fick inte tag på min andra kompis jag skulle gå med! meen senare ville min andra kompis inte heller gå! Så jag kunde då inte gå heller  Men ja det var typ det jag skulle säga kanske gör en eight days kol aa men det får ni se sen men aja hejdå! PÖSS    JAG VILL HA MIN IPHONEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE  

:)

Av sarrisarisen - 3 november 2012 13:10

Hej hej! Ni vet min video om nagelturoialet råka göra en sak när jag redigerade videosen så nu ser man bara hälften av det! Så tyvärr! Kolla på misslisibells blogg! Jag älskareej Lisa      

Av sarrisarisen - 2 november 2012 22:27

Hej hej! Här kommer dagens nageltuoial ni vet furra inlägget om skalen! Skirv i kommentarer vilket jag ska börja med så går resultatet ut då (glömde säga det)   Men här kommer vidion! 
 

Av sarrisarisen - 2 november 2012 14:53

HEJ HEJ! VI FUNDERAR JU PÅ ATT KÖPA EN IPHONE 5. OCH DÅ SKULLE JAG VISA UPP NÅGRA SKAL SOM JAG VERKLIGEN VERKLIGEN VILL HA! OCKSÅ KOMMER JAG VISA IPHONEN SOM VI SKA KÖPA TILL JUL! LÄNGTAR VERKLIGEN TILL JULAFTON! AJA JAG KOMMER TYP KÖPA DOM ÄR SKALEN! NU KOMMER JAG VISA UPP ALLA SKAL OCKSÅ TÄNKTE JAG ATT NI KUNDE FÅ VÄLJA/RÖSTA VILKET SKAL JAG SKA BÖRJA MED OM JAG NU KÖPER DOM SKALEN! MEN DET HOPPAS JAG! AJA NUMMER 1 KOMMER HÄR:  NUMMER 2 KOMMER HÄR:    OJDÅ VILKET STORT SKAL DET BLEV MEN DET GICK INTE ATT GÖRA DET MINDRE TYVÄRR  NUMMER 3:    NUMMER 4:    NUMMER: 5    NUMMER 6:    NUMMER 7:    NUMMER 8:   NUMMER 9:   NUMMER 10:    NUMMER 11:     NUMMER 12:    NUMMER 13:     OCKSÅ SÅ KLART IPHONEN EN BILD PÅ DEN:   

Sök i bloggen

Presentation


Hej och välkommna till min blogg. Jah hoppas att ni stannar och tycker om det ni läser :) Jag är en glad tjej som är född år 2002. På friditen så spelar jag fotboll, springer,shoppar,kompisar osv..
Puss♥

Klocka

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards