sarrisarisen

Alla inlägg under november 2012

Av sarrisarisen - 22 november 2012 20:18

Förlåt att headern blev konstig! Men ska fixa till det imorgon! Tjjjjjaaaaaaaaaaaaa

Av sarrisarisen - 22 november 2012 15:54

Dagens frågor är ute nu! Ställ en fråga till mig här på denna inläggs kommentarsfält! VI SES BLOGGEN OCH ALLA BLOGGLÄSARE! Byyyyyyyee!  

Av sarrisarisen - 22 november 2012 15:47

Hej hej alla mina underbara läsare!  Nu kommer en video till er!
 

Av sarrisarisen - 21 november 2012 16:01

Hej hej idag har jag varit på skolan och det har varit TOOOPPEN  Vi började med att välja ut vilken plats våra skulle va på, och då menar jag 1:a 2:a och 3:a  det gjorde vi och sen efter rasten hade vi matte sen svenska sen lunch sen rast sen music sen rast sen so/no sen så åt vi TWIX och SNICKERS det var jäääääätte gooooooooooooooooott! min dag har varit toppen bra! Ja och nu är jag hemma och har ont i handen och är trött duschade nyss! Blir jätte trött efter jag har duschat! Men aja det var mina toppen dag! Vi hörs lite senare BYEEEEEEE!

Av sarrisarisen - 20 november 2012 15:36

Hej hej bloggen!
Jag mår inte alls bra!!!!! Jag har ennu ondare i min hand! Jag spelade fotboll och stog målvakt! Sen var det en kille som sköt ett jätte hårt skott, och jag räddade bollen med handen. Och jag blev helt stel i handen hade jätte ont mm (mednera) tror jag inte ska rädda fler bollar mer rädda bollar med handen! Stackars miiig:( snart kommer jag bryta foten också! Men förut när jag var hos skolsköterskan och hon sa att jag hade gjort illa lederna och stukat handen! Också är det min högra hane och det är den jag skriver med! Men vi får hoppas att jag blir bättre tills imorgon!!!!! Hejdå bloggen och alla bloggläsare!!

Av sarrisarisen - 20 november 2012 07:18

Förlåt men glömde att ta med bilden

Av sarrisarisen - 20 november 2012 07:16

Tröja. Vet ej
Nya byxor. Hm
Vad det nått mer?

Av sarrisarisen - 19 november 2012 19:02

Hej hej bloggen! Jag.är jätte trött!!!! Men nu bloggar jag! Jag blir så himla glad om ni följer mig på instagram! Jag älskar er! Jag heter sarrisarisen

Sök i bloggen

Presentation


Hej och välkommna till min blogg. Jah hoppas att ni stannar och tycker om det ni läser :) Jag är en glad tjej som är född år 2002. På friditen så spelar jag fotboll, springer,shoppar,kompisar osv..
Puss♥

Klocka

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards