sarrisarisen

Alla inlägg under november 2012

Av sarrisarisen - 14 november 2012 17:26

I morgon är det skola, då ska vi jobba med våra DISCO afischer (stavfel) Men det är så att vi ska anordna ett Skol DISCO den 23/11-12 och vi ska ha så kul! och då kommer jag fota min och Tildas afisch! Aja ha det gött♥   

Av sarrisarisen - 14 november 2012 17:24

 

Av sarrisarisen - 14 november 2012 15:32

  DAGENS FRÅGOR SISTAA!



Vrf kan ite du ha fler vänner på msp? För att jag redan har så många vänner jag redan har! !


Vrf slutade du på din förra bogg?

och vilken level är du på msp kanin/marsvin?  Jag tänkte att jag skulle göra en blogg om mitt liv! Jag är i level 8. kanin har haft en!


Har du haft en IPhone sen tidigare? Nej


Vrf döpte du din blogg till sarrisarisen? Vet inte!



Spelar du hobby?  Nej men jag skulle bli medlem en gång! Men då blev jag inte det!



När ska du få din IPhone? Till JUUUUUUUUUUUUUUUUUUL!


Är jag sööt? Jag för du är min BFF!


JA DET VAR SISTA DAGENS FRÅGOR MEN DET KANSKE KOMMER IGEN! VI FÅR SEEEEEEEE  

Av sarrisarisen - 13 november 2012 15:57

hej förlåt att jag inte hinner att göra dagen frågor mm men jag försöker men imorgon är det helt klart att jag gör dagens frågor så då blir det imorgon!!!!!!!!! SORRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
YYYYYYYY!!!!!!!!!!!  

Av sarrisarisen - 13 november 2012 07:41

DRAR TILL SKOLAN!   

Av sarrisarisen - 11 november 2012 16:19

Heej kom nyss hem från badet, är as trött. Men jag tar dagens frågor imorgon! ORKAR INTE IDAG  ((JÄÄÄSP))

Men vi åt på sibben (SIBYLLA) Vart as mätt alla förutom jag åt hamburgare år kebab!  Men nästa väcka så ska jag ta bilder när jag är å badet, så kan jag lägga upp dom, tänkte göra ett låångt inlägg idag! Eller inte långt, men

 HÄR KOMMER MIN DAG:

Japp jag vaknade klockan 09:30 klädde på mig åt frukost, borstade tänderna mm (medmera) sen ringde telefonen och det var dom som ägde huset som vi ska flytta till!!!!!!!!! 

-- ÄNTLIGEN ETT STÖRRE RUM! Aja sen kollade vi på lägenheten efter frukost och då var klockan 11:00 sen kom vi hem och packade för vi skulle på badet! Och då var vi på Brunflo badet för min lillebrossa ville dit!! Fasst det var rätt så kul där hoppborgen var framme mm, sen badade vi i ungifär 4 timmar! Sen så åkte vi till SIBYLLA och käkade  Seen åkte vi hem och nu sitter jag vi datorn och är jätte trött imorgon är det skola känns som jag svimmar då för jah är så trööööött, så det inte ens är sant jäspar typ varje minut. Men aaaa då blir dagens frågor imorgon då! Men här kommer............................................
.......................................  

Av sarrisarisen - 10 november 2012 18:13

Kunde tyvärr inte blogga så mycket idag! Var hos min BFF Tilda som jag typ alltid pratar om!!!!!! Men.snart ska jag göra en ny header! Snart ska jag ladda upp bilder som vi tog!!!!!!!!!!! Och vi hade jätte kul, vi lekte ridskola med hästar inte riktiga och sen spelade vi minecraft, och sen tog vi datorn och spelade moviestarplanet och hade kul, ja det var min dag. Tjho

Av sarrisarisen - 9 november 2012 21:50

Nu ska jag börja med my Nails trial och my Nails bilder mm (medmera) också kommer jag att ta en bild på mina naglar och videos men målade mina naglar lite snabbt nyss men dom blev coola blev faktiskt nöjd;) men här kommer bilden också är.det utropstecken på dom andra naglarna ge gärna tips på vad jag ska skriva eller göra på mina naglar på kommentarsfältet men aja har inte tid och sitta här eller jo det har jag men ska snart sitta vid datorn men här kommer my Nails bilden på mina naglar jag gjorde idag:)

Sök i bloggen

Presentation


Hej och välkommna till min blogg. Jah hoppas att ni stannar och tycker om det ni läser :) Jag är en glad tjej som är född år 2002. På friditen så spelar jag fotboll, springer,shoppar,kompisar osv..
Puss♥

Klocka

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards