sarrisarisen

Alla inlägg under april 2013

Av sarrisarisen - 28 april 2013 13:37

Hejsan
Jag vet det har varit as dålig bloggning! Men jag har inte haft lust!
Den 31 maj så kommer vi åka utomlands så då kanske det inte alls blir någon bloggning!
Men lite bloggning kommer det!
Aja, ses!

Ps. Vi kommer ta med ipaden och den har fri surf så då kan jag blogga!

Av sarrisarisen - 26 april 2013 17:02

Hej, ska snart på disco, det är vi som ska ha det. Så det kommer Inge mer blogginlägg idag!
Syns

Av sarrisarisen - 25 april 2013 17:10

Hej jag har inte bloggat så mycket men det beror på att jag har haft jätte mycket att göra, och sen så har jag vart med kompisar och så.. Och sen så var jag i stallet igår!

Av sarrisarisen - 23 april 2013 14:27

Hej, just nu så är jag med Nora. Vi har det najjs!

Av sarrisarisen - 21 april 2013 10:32

Hej, snart ska jag till Astrid och vi kommer ha det sååå kul. hon har ju bytt skola, så nu är jag typ inte med henne lika ofta.

Men idag så är jag entligen med henne. Vi ska hoppa studsmatta osv..

Men jag tror inte det kommer bli nån mer bloggning idag, men vi får se..

Hejdå

Av sarrisarisen - 20 april 2013 12:52

Hej, snart ska jag till Lillänge.


Det kanske blir en liten haul, men jag vet inte. Jag pappa,mamma och min lillebror ska dit, aa.

Men vi syns hejdå!

Av sarrisarisen - 19 april 2013 15:16

Hej, idag är det fredag, och jag är med Tilda just nu. Har varit med henne 3 dagar i rad nu. Men vi hade det st igår ju, vi hade så kul, spelade in lite videos och så. Men just nu så gör vi inte så mycket Hejdå!

Av sarrisarisen - 17 april 2013 15:20

Hej, jag e med Tilda nu, haha men vi har det naajs, som vanligt. Juste hennes hund fyller 4 år. Så vi firar.. Sen så ska jag till stallet med henne, byee

Sök i bloggen

Presentation


Hej och välkommna till min blogg. Jah hoppas att ni stannar och tycker om det ni läser :) Jag är en glad tjej som är född år 2002. På friditen så spelar jag fotboll, springer,shoppar,kompisar osv..
Puss♥

Klocka

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards