sarrisarisen

Alla inlägg under november 2012

I

Av sarrisarisen - 17 november 2012 09:39

This is my nail!

Av sarrisarisen - 16 november 2012 20:07

Alla mina videos jag lägger upp som kanske är 5 minuter lång, dom blir jätte korta och då ser man inte hela videon som jag gjorde! SORRY men vet inte hur det går till så!

Av sarrisarisen - 16 november 2012 18:45

Nu har jag en ny header! YEEEEY! Jag har både en ny header och bakrund! Jag vet det blev liten header men skulle tästa det! JAG TYCKER DET BLEV SNYGGT! aja mina favvo naglack kommer snart!

Av sarrisarisen - 16 november 2012 06:46

Godmorgon allihop! Vaknade lite tidigare idag! Och kolla på insta och bloggar! Aa men vi hörs lite senare innan jag sticker till skolan! Tja då

Av sarrisarisen - 15 november 2012 19:57

Video blogg kommer snart vi får se om det bli imorgon eller ikväll vi får se men nu ska jag äta kaka hejdå!

Av sarrisarisen - 15 november 2012 15:53

Om min bästis Tilda vill så....... Kan vi ju ha bff tag! Men vi får se om hon vill det så då kab jag göra ett inlägg där ni frågar frågor men det är om hon vill så då får jag fråga henne imorgon på skolan men hejdå!

Av sarrisarisen - 15 november 2012 15:18

Hej hej igen! Jag och Tilda gjorde en disco affisch idag! Och alla andra! Till vårt skol DISCO!! Och den blev fin! Vi hörs senare och då blir det kanske en video vi får se!

Av sarrisarisen - 15 november 2012 15:12

Hej hej bloggen! Och alla bloggläsare! Jag har instsagram nu! Och jag heter sarrisarisen följ mig gärna!

Sök i bloggen

Presentation


Hej och välkommna till min blogg. Jah hoppas att ni stannar och tycker om det ni läser :) Jag är en glad tjej som är född år 2002. På friditen så spelar jag fotboll, springer,shoppar,kompisar osv..
Puss♥

Klocka

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards