sarrisarisen

Alla inlägg under mars 2013

Av sarrisarisen - 3 mars 2013 12:17

hejsan, nyss så var jag ute, och det var jätte kul!

Och igår så var jag med Minna, och vi hade det fett nice.. vi var ute och inne! Men vi hade sjukt kul:D Sen så åt Minna hos mig.. och vi år Tacos så det var gott! Hon kom till mig 10:00 och hon gick hem 16:00 så vi var med varandra i 6 och en halv timme, men vi hade jätte kul!

Och sen klockan 20:00 så var det ju Mellodifestialen och Anton Ewald och Robin Stjernberg gick till final, ni valde rätt personer Sverige dom andra sög ut!

LÄÄÄÄNGTAR tills finalen! Och jag hejar självklart på YOHIO han ägde ut alla ju! Ni måste rösta på Heartbreak Hoter med YOHIO! Men det har varit så fint väder så man har dött ute, har vart ute hela veckan! Så det är kanske därför det inte har kommit så mycket bloggning! men aja vi hörs!! Hejdå       

Av sarrisarisen - 1 mars 2013 18:11

Så nu är allt nästa klart! vad är det som fattas?

Av sarrisarisen - 1 mars 2013 17:47

hejsan, snart kommer en ny design på bloggen mm.. det ska bli nya upd och så;)

men ni kommer märka att det kommer en del nya saker!

Hoppas ni blev nöjda!

PS. Ni kan ju skicka in headers till mig som jag ska ha på bloggen om ni vill, det är inget måste!

Men nu har jag fullt upp med bloggen så vi hörs!


Av sarrisarisen - 1 mars 2013 13:42

heey;D nu kommer lite om min dag! min dag har varit bra och det gick SUUUPER bra på fjällängsloppet!
Jag låg 3:a sen så vart jag så nervös så att det blev helt svart framför mina ögon så då gled jag bakåt och slog huvudet i ett träd, så jag kom 4:a.. men sen så kom pappa och skjutsade mig hem sen duscha jag hemme och sen skjutsa pappa mig till skolan sen åt vi Hamburgare..och sen var det prisutdelning!

Men jag är ändån nöjd även fasst jag ramlade och slog huvudet i trädet så kom jag på 4:de plast!

men det var detta inlägget så vi hörs hel enkelt!

ses    

Sök i bloggen

Presentation


Hej och välkommna till min blogg. Jah hoppas att ni stannar och tycker om det ni läser :) Jag är en glad tjej som är född år 2002. På friditen så spelar jag fotboll, springer,shoppar,kompisar osv..
Puss♥

Klocka

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards