sarrisarisen

Alla inlägg under mars 2013

Av sarrisarisen - 8 mars 2013 09:56

Just nu så sitter jag här i sängen och kollar på tv, hehe lite ovanligt, brukar inte kolla på tv så mycket! Men men.. Jag ska snart sätta på min dator och redigera bilder haha! Syns

Av sarrisarisen - 7 mars 2013 13:45

Jag älskar er alla mina fina läsare<33

Av sarrisarisen - 7 mars 2013 13:33

Heysan:) Jag ska inte göra så mycket idaaow, men detta sportlov har jag varit hemma mäst, hehe! Så jag har inte gjort så mycket, jag har mäst varit hemma och chillat och så! Men jag redigerar lite videos och så nu!

Så mera bilder kommer snart!

Det har inte vart nått dagens frågor denna veckan,för jag har haft fullt upp!

Men det kommer men vet inte när!

Hejdå!<33

Av sarrisarisen - 6 mars 2013 19:27

You are perfect in My eyes..<3

Av sarrisarisen - 6 mars 2013 15:04

Haha, jag tog med min MSP (moviestarplanet) gubbe. Vad säger ni om det då?..

Asså jag brukar inte vara inne på msp lika mycket, för jag har fullt upp med bloggen och så.. Men jag är inne ibland:)

Men iaf.. Nu kom det en snabb redigering på smink och så hehe.. Men hoppas ni blev nöjda med den;D

 

Av sarrisarisen - 6 mars 2013 14:26

  

Dagens hiss är: Det är sportlov YEEEEY:D



  

Dagens diss är: Det är så himla blåsigt ute, det är ju skit läsgigt, tänk om det ramlar ner ett träd, mitt på huset! Haha men det var HISS&DISS hoppas ni blev nöjda!

Av sarrisarisen - 5 mars 2013 16:28

     e.l.f  är en super bra smink affär. Tex ögonskuggorna har super bra pigment!

Men jag tycker om e.l.f super mkt!


Av sarrisarisen - 5 mars 2013 12:11

  den här concealern är super bra och töcker sjukt bra! det är HISS HISS HISS!

   



  


   Usssh vilka fula skor! Det är DISS DISS DISS!

Sök i bloggen

Presentation


Hej och välkommna till min blogg. Jah hoppas att ni stannar och tycker om det ni läser :) Jag är en glad tjej som är född år 2002. På friditen så spelar jag fotboll, springer,shoppar,kompisar osv..
Puss♥

Klocka

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards