sarrisarisen

Alla inlägg under mars 2013

Av sarrisarisen - 5 mars 2013 11:50

dessa mascaror är mina favoriter! Dom funkar super bra och så!

Man får jätte bra volym och så:) men ändån väldigt naturliga;) Man kan andväda dom när som hälst!


 

Av sarrisarisen - 5 mars 2013 11:28

Hejsan, jag redigerar jätte mycket bilder:) men det är balandannat dom är produkterna som jag skriver om och så!

Men nu ska jag fortsätta så hejdå:)

 

Av sarrisarisen - 4 mars 2013 14:23

 


  kolla in vilka snygga converse det ÄR TUUMMEN UPP!






 

 

  Mascaror som torkar ut, och blir klumpig, det gör nt den där mascaran på bilden. HITTA INGEN ANNAN hehe:D

Av sarrisarisen - 4 mars 2013 13:51

  Heey;D som ni har märkt så har jag gjort inlägg med olika saker tex (mascaror, hår inpackningar)

Och det kommer jag fortsätta att göra! och jag skriver vad jag tycker är bäst med dom! Och om jag har den produkten eller inte, om ni vill se lite närmare på dom andra produkterna jag har skrivit om så är det bara att kolla på dom senaste inläggen!

Ska redigera lite mer. om ni vill så kn ni önska produkt i kommentarerna och då skriver ni vad produkten heter så redigerar jag en bild på det, och sen skriver jag om den!

Höörs♥:)

Av sarrisarisen - 4 mars 2013 13:26

Denna mascara måste ni köpa, har själv en sån! Den mascaran får man super mycket volym av!

Det är en av mina favoriter. Om man nyss har börjat andvänt smink (mascara) så ska man börja med den här..

Man får en bra start om man säger så!

Men jag tror ni vet vilken jag menar joo......................... Isadoras mascara!

Den heter: BUlID-UP MASCARA EXTRA VOLUME 100% waterproof ISADORA!

 

Av sarrisarisen - 4 mars 2013 08:36

Godmorgon bloggen och alla mina fina bloggläsare, just nu så ja gör jag inget, och jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, men just nu så sitter jag och bloggar! Men nu ska jag redigera lite bilder så vi ses!

Pöözz    

Av sarrisarisen - 3 mars 2013 20:29

Godkväll,allihopa jut nu sitter jag här i mitt rum och chattar med Sandra och Pontus från ponnyakuten så det är kul!
Sen så ja..gör jag väl inte så mycket mer..haha! jag är inte så trött en, väldigt pigg e jag just nu hihi..

Snart ska jag lägga mig eller vet inte när! Men nu ska jag chatta mer men vi ses imorgon!

ps. har haft en grym dag hejdå!

GOOOOODNAAATT!

Sök i bloggen

Presentation


Hej och välkommna till min blogg. Jah hoppas att ni stannar och tycker om det ni läser :) Jag är en glad tjej som är född år 2002. På friditen så spelar jag fotboll, springer,shoppar,kompisar osv..
Puss♥

Klocka

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards