sarrisarisen

Direktlänk till inlägg 23 januari 2013

Om bloggen!

Av sarrisarisen - 23 januari 2013 16:36

Hej hej nu kommer ett ganska långt inlägg om bloggen!


Jag lovar att det kommer upp nya uppdateringar på bloggen jag värkligen tänker vad jag ska göra för nytt och hur det ska bli kul att läsa! Jag lovar att det kommer uppdateringar min gärna är värkligen på gång.....

Men de jag har tänkt hitils det är att jag kommer att göa nyare headerar så jag inte har en för länge och så sen så ska jag har omröstningar också kan ni få göra idolbilder till mig osv....... Men jag ska försöka att göra mer saker jag LOOVAR!

Men sen så skulle det vara super kul om ni gjorde idolbilder till mig! Mm men sen så ska jag försöka och göra mer videos och så! Jag gör mitt bästa så fort jag har tid så bloggar jag! Och ni som tycker att jag bloggar för lite.. jag försöker värkligen! Jag kommer läsa andras bloggar för att få tips men jag kommer absolut inte härma jag ska försöka att ge tips,skriva om min dag,outfits,skriva om min vardag och mycket annat!!;) Men jag vet inte om jag ska skaffa ett yt konto för om jag inte hinner så mycket på videofyMe så kan jag inte hinna på yt så ni vet. Men om ni vill se nått speciellt så är det bara att skriva på kommentarerna vad ni vill se, svårare en så är det inte! Och jag kommer även länka min favvo bloggar eller ja nån webbplats som jag tycker om, och mina vänners bloggar!

VideofyMe: Jag har inte gjort många videos på länge där.. Men jag planerar vad jag ska göra för videos likadant som bloggen! Ni får gärna skriva på videofyMe vad jag ska göra för videos eller så!

Men det var detta inlägg hoppas ni blev nöjda så ses vi;)

Puss och kram<33  

 
 
Ingen bild

Ida

24 januari 2013 07:25

Kan du göra en roomtour?

 
Ingen bild

Thea

24 januari 2013 07:27

Kan du ha dagensfrågor igen

 
Ingen bild

Lisa

24 januari 2013 07:28

Ha mer nageltutorial

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sarrisarisen - 11 november 2013 18:05

Hej, nu har jag och Nora skapat en ny blogg, så vi komer inte blogga på våra egna boggar längre, så titta in den gärna. Och bara så ni vet så kommer jag blogga på den och inte den här, så ''följ'' gärna den Länk till bloggen: http://noramona.bloggp...

Av sarrisarisen - 11 november 2013 15:37

Det har vart en väldigt lätt skoldag idag, först så hade vi svenska, typ 30 minuter, sen så vi ut på rast, sen så kom vi in. Och jag gick till teater. Våran skola har en musikal, och för ca 1 och en halv månad sen så fick några anmäla sig. Och jag va...

Av sarrisarisen - 11 november 2013 07:24

Godmorgon, jag vaknade för ett tag sen. Har nys bytt kläder, och just nu så sitter jag i sängen, har på mig mina sköna hollister tröja, jag frös så himla mycket imorse, börjar bli lite förkyld. Slitsamma ska snart ära frukost och sen ge mig iväg till...

Av sarrisarisen - 10 november 2013 20:47

Hej, för 2 timmar sedan så var ju jag och firade mammas kompis, hon är typ min kompis också. Men vi gjorde det, åt lite tårta osv.. Sen så när jag kom hem så duschade jag och så. Imorgon är det skola, så ja. Men här kommer lite bilder som jag tig ida...

Av sarrisarisen - 10 november 2013 16:58

Idag så har jag vart med Ronja typ hela dagen, vi var ute i 3 timmar, för det har ju kommit en hel del snö, och det är jätte kul. Sen så var vi hos henne typ i nån timme, vi skulle till mig med, men det blev aldrig så. Sen så var vi ute igen, och sen...

Sök i bloggen

Presentation


Hej och välkommna till min blogg. Jah hoppas att ni stannar och tycker om det ni läser :) Jag är en glad tjej som är född år 2002. På friditen så spelar jag fotboll, springer,shoppar,kompisar osv..
Puss♥

Klocka

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards