sarrisarisen

Alla inlägg under januari 2013

Av sarrisarisen - 2 januari 2013 16:15

Hej idag när jag kom hem från stan så fick jag mitt skal! Det är jätte fint här kommer en bild på skalet!!!:)<33

Av sarrisarisen - 2 januari 2013 12:36

Hajj nu drar jag till stan och när jag kommer tbx så ska jag fixa min nya header! Byee

Av sarrisarisen - 1 januari 2013 20:31

hej hej nu kommer en nageltutorial! En väldigt förfrågad video!
 

Av sarrisarisen - 1 januari 2013 13:46

Hej hej! jag har svarat på alla frågorna så det finns ute på VideoFyMe! så det är bara att kolla!

Jag heter sarrisarisen där med, om ni vill veta mer så är det bara skicka frågor på detta inlägg!

Ursäkta om videon blir sne! Aja nu ska jag redigera några videos. Jag tror jag måste ta kort på det jag fick i julklapp för det går inte att lägga upp videon det är nått fel men! NU SKA JAG REDIGERA! hajjdå bloggen! VI SES SENARE!

  

Sök i bloggen

Presentation


Hej och välkommna till min blogg. Jah hoppas att ni stannar och tycker om det ni läser :) Jag är en glad tjej som är född år 2002. På friditen så spelar jag fotboll, springer,shoppar,kompisar osv..
Puss♥

Klocka

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards