sarrisarisen

Alla inlägg under januari 2013

Av sarrisarisen - 19 januari 2013 20:16

Hellue idag var jag på stan och shoppa lite jag kom hem 4 och jaaaa var hemma och prata skype mm..

Óch nu är kl 20:17 och ja jag sitter att blogga just nu men azzå jag måste få veta vad ni vill läsa om här på bloggen känns som jag typ har gjort allt haha. Men det är bara att skriva  vad ni vill se.

//Sara

Av sarrisarisen - 18 januari 2013 16:19

Hellllu nu är jag hos Tilda vi har det jätte kul!!! Med både skratt och garv haha nu skratta Tilda igen!!!!!:D men vi har gjort många kuliga saker vi börja med att göra en video och det var jätte mycket skratt haha sen spela vi msp och det gör vi fortfarande haha men vi ses senare hejdå! Haha det där är Tilda

Av sarrisarisen - 18 januari 2013 07:30

Godmorgon bloggen nu tänkte jag berätta en sak: jag har svarat på skönhets frågorna så dom är ute på videofyme men jag tänker att jag kunde skriva dom här på bloggen men nu ska jag äta frukost vi ses sen efter skolan hejjdå

Av sarrisarisen - 17 januari 2013 15:06

Heeeeellööu! Bloggis och alla söta läsare, idag var jag på skolan och ja levde min vanliga dag haha!

Men idag så ska jag säga att jag har haft en riktig kulig dag med både skratt och illamående ifa jag haha jag skratta så! mycket så jag fick huvud värk! Har inte så många pic..... bilder! Men idag så ska jag svara på skönhets frågorna vi ses

Hööörs♥

Sara

Av sarrisarisen - 17 januari 2013 07:15

Hellu snart ska jag till skolan och när jag kommer hem så ska jag svara på skönhets frågorna som ni skickade till mig!! Men nu så ska jag äta frukost så vi ses sen byee

?

Av sarrisarisen - 16 januari 2013 19:31

Hej hej!!!! Jag kom nyss hem från stallet eller inte nyss men för en stund sen! Men jag tog inte så himla många bilder men några tog jag här kommer dom???????

Av sarrisarisen - 16 januari 2013 15:30

hej hej! snart ska jag åka till stallet med beeestisen♥

Jag kommer att lägga upp lite bilder sen när jag kommer hem<33

Men snart ska jag åka  och jag lovar att jag kommer lägga upp bilder!

Men vi hörs byee

Av sarrisarisen - 15 januari 2013 19:43

haaaaaaaao,snart ska jag lägga mejj eller inte en men imorgon så har jag planerat en video som kommer upp!

Även så kommer det upp en morgon rutin eller kvällsrutin men jag ska göra den imorn men jag vet inte när den kommer upp men som vanligt så skriver jag när den kommer upp;) Men den kommer upp på videofyMe och där heter jag sarrisaisen

Men vi ses imorn byee och godnight<33

Sök i bloggen

Presentation


Hej och välkommna till min blogg. Jah hoppas att ni stannar och tycker om det ni läser :) Jag är en glad tjej som är född år 2002. På friditen så spelar jag fotboll, springer,shoppar,kompisar osv..
Puss♥

Klocka

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards