sarrisarisen

Alla inlägg under december 2012

Av sarrisarisen - 12 december 2012 07:31

Hej bloggen och alla mina fina läsare nu ska jag till skolan så vi ses!!

Av sarrisarisen - 12 december 2012 07:31

Hej bloggen och alla mina fina läsare nu ska jag till skolan så vi ses!!

Av sarrisarisen - 11 december 2012 19:44

Snart ska jag lägga mig men först blogga! Skriv era frågor så kanske jag gardin imorgon, vi ses imorgon bloggen!!!! Pöss

...

Av sarrisarisen - 11 december 2012 16:36

dagens frågor är tillbaka nu. Men jag kommer ha det då och då! men det börjar idag så nu är det bara att ställa era frågor till mig! Dagens smiley blir     

Av sarrisarisen - 11 december 2012 15:17

Hej bloggen,
Idag så har jag haft det bra på skolan! Hur har ni haft det? När min röstning är över det där om days movie, så kommer jag se vad som händer men om det blir då och då eller att jag inte ska ha kvar det så kommer jag ha Dagboken! DET ÄR BRA OM NI RÖSTAR!!! Men vi ses bye och pöss

Av sarrisarisen - 10 december 2012 19:10

Hej hej jag spelar minecraft just nu, ibland kommer jag göra videos hihi

Av sarrisarisen - 10 december 2012 17:46

Jag har haft en bra dag idag! Det börja med att jag vara på skolan och hade kul vi åkte madrass och lite andra saker. Sen så hade jag utväcklings samtal idag och det gick bra. Och när jag kom hem så spelade jag Minecraft och nu har jag hela min brossa fixa det! Aa men dagens smiley blir   

Av sarrisarisen - 9 december 2012 15:51

Hej hej nu ska jag berätta vrf jag inte har bloggat på en vecka! Jag glömde bort mitt lösenord och ja! Men nu har jag bytt lösenord! Idag vart jag med min bästis Nora och vi hade jätte kul och jag hjälpte henne med sin header!! Men jag hade jätte kul! Och jag har en ny header! Vi ses

Sök i bloggen

Presentation


Hej och välkommna till min blogg. Jah hoppas att ni stannar och tycker om det ni läser :) Jag är en glad tjej som är född år 2002. På friditen så spelar jag fotboll, springer,shoppar,kompisar osv..
Puss♥

Klocka

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards