sarrisarisen

Alla inlägg under december 2012

Av sarrisarisen - 16 december 2012 10:36

Godmorgon bloggen han inte och ha dagensfrågor igår! Jag hade en kompis som sov över! Och vi bakade bullar igår! Men det blir sista dagensfrågor för att jag ska ha en annan sak! Men det är barast fråga! Men vi ses

Av sarrisarisen - 15 december 2012 16:43

Bakar bullar

Av sarrisarisen - 13 december 2012 17:29

My eye

Av sarrisarisen - 13 december 2012 17:29

My eye

Av sarrisarisen - 13 december 2012 14:45

Dagens frågor är tillbaks!


Hur länge har du haft din blogg? Snart en månad


Kan du göra mera nageltutorial? Jag har gjort några! Men jag ska ha flera! Så snart kommer jag ladda upp dom!


Hur oftas brukar du måla dina naglar? Oj jätte ofta! Kanske varje dag eller varannan!


Hur många gånger har du varit VIP? 3 gånger!


Vrf slutade du på din förra blogg? För 100 gången jag ville göra en blogg om mina känslor/liv


Vad spelar du minecraft på? XBOX data mobilen IPaden!


När ska du börja rida? Kanske efter jul


Är inte Tilda din BFF?

För du skriver att Nora e det! Jag har två stycken!


Vilken sport tränar du mer en innebandy? jag har slutat på innebandy men jag brukar simma men jag kanske ska börja igen!


Kan du göra en video vad du fick i

julklapp? Efter jul? Ja det är klart  


Kan du ha days movie? Du kan rösta på min blogg!


Gillar du sporta? Aaaaaaaa


Vad heter du på instagram? sarrisarisen


Liseberg/Grönalund Har inte varit på Grönalund så Liseberg


Vad är dina favorit ämnen? matte idrott music


Skriv en fråga här på kommentarsfältet och så får vi se om den kommer med?



Av sarrisarisen - 12 december 2012 20:20

Jag får göra dagens frågor imorgon! Trodde klockan var 15 00 men vi ses imorgon bye!

Av sarrisarisen - 12 december 2012 18:40

Hej ska snart ha dagens frågor!

:)

Av sarrisarisen - 12 december 2012 16:23

Hej hej alla läsare ja, jag har haft en bra dag. Det var super kul på rasterna och så vidare!
Men snart kommer jag ha dagens frågor så det är bara ställa frågor! Men vi hörs bloggen bye!

Sök i bloggen

Presentation


Hej och välkommna till min blogg. Jah hoppas att ni stannar och tycker om det ni läser :) Jag är en glad tjej som är född år 2002. På friditen så spelar jag fotboll, springer,shoppar,kompisar osv..
Puss♥

Klocka

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards