sarrisarisen

Alla inlägg under december 2012

Hej

Av sarrisarisen - 24 december 2012 21:03

Ska snart redigera min video så den kommer upp imorn!

Av sarrisarisen - 24 december 2012 12:23

Hej alla mina fina läsare, idaaaag är det julafton herre gud så man längtat till denna dag, men nu är det JULAFTON♥ Jag kommer att visa upp mina julklappar när jag har öppnat alla, så vi ses lite senare!

God jul önskar eran sarris♥
Ha en fortsatt bra dag!

...

Av sarrisarisen - 22 december 2012 14:29

Kom nyss in jag frös som f*n om fingrarna och tårna man hade knappt nån känsel! Men nu känns det mkt bättre! Aja vi ses!

Ut

Av sarrisarisen - 22 december 2012 13:07

Ska ut och åka skidor

Av sarrisarisen - 21 december 2012 16:42

Ursäkta bloggen, och alla läsare!! Jag har typ ingen tid att blogga men jag gör så gott jag kan! Nu känns det som jag har jätte mycket att göra! Men jag försöker! Men till julafton så kommer massor av inlägg och videor och bilder! Men tja då!

Av sarrisarisen - 17 december 2012 19:47

Hej tyvärr så hinner jag inte att blogga jag har fullt upp just nu! Men jag bloggar då och då! Så ni har märkt så har jag inte haft dagens frågor en! Men jag har det när jag hinner! Min dag: idag så åkte vi och dansade på Wendelas dansstudio och vi dansade rock och nån blandning av street men det var kul! Sen åkte vi hem vid lunch! Sen när jag kom hem så spela jag dator! Idag fick jag min data! Azzå den var på lagning så jag satt vid datorn och spela MSP jag ska LEVLA innan julafton eller ny år! Men vi ses

Av sarrisarisen - 16 december 2012 21:28

Godnatt bloggen! Vi ses imorgon! Imorgon är det bara en vecka kvar till julafton! Aja men nu ska jag lägga mug! Hejdå;)

Av sarrisarisen - 16 december 2012 10:36

Godmorgon bloggen han inte och ha dagensfrågor igår! Jag hade en kompis som sov över! Och vi bakade bullar igår! Men det blir sista dagensfrågor för att jag ska ha en annan sak! Men det är barast fråga! Men vi ses

Sök i bloggen

Presentation


Hej och välkommna till min blogg. Jah hoppas att ni stannar och tycker om det ni läser :) Jag är en glad tjej som är född år 2002. På friditen så spelar jag fotboll, springer,shoppar,kompisar osv..
Puss♥

Klocka

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards