sarrisarisen

Alla inlägg under augusti 2013

Av sarrisarisen - 18 augusti 2013 10:20

.. Vaknade nyss och just nu så håller jag på med mobilen lite:) asså det går inte vakna tidigt jag bara somnar om.. Men imorgon ska jag börja att lägga mig tidigt och vakna tidigt så jag kan kliva upp ?

Av sarrisarisen - 17 augusti 2013 22:50

Hejsan :) Sorry har inte bloggat på ett tag men jag har  haft sååå mycket att göra osså har jag vart med kompisar typ varje dag   MEN JAG LOOVAR nu kommer jag blogga.. PÅ heders och sen så när jag inte kan så skriver jag det :) Men idag så har jag vart med Maja,vi hade super roligt v har filmat videos vart på ICA kvantum och köpt lösviktsgodis och läsk och sen så har vi gjort massa andra saker också   Vilken dag är det imorgon?... Jo juste det är ju Söndag   På Torsdag så börjar skolan och det kommer ett närmare inlägg på det :) Men aa, ska va uppe lite mer sen så ska ja lägga mig, man måste ju vänja sig..

Aja.. ha en bra kväll ♥

Av sarrisarisen - 8 augusti 2013 12:08

Hejsan, alla. Idag så vet jag inte vad jag ska göra. Hahah, men juste, idag så har jag fotbollsträning klockan 18:00.

Men sen så kanske jag ska ut och träna med mamma. Men aa

Hörs <3

Av sarrisarisen - 8 augusti 2013 12:08

Hejsan, alla. Idag så vet jag inte vad jag ska göra. Hahah, men juste, idag så har jag fotbollsträning klockan 18:00.

Men sen så kanske jag ska ut och träna med mamma. Men aa

Hörs <3

Av sarrisarisen - 5 augusti 2013 11:53

Hej och Godmorgon, idag ska jag mamma och min lillebror (Reza) cykla till Ica. Vi ska cykla dit köpa godis och så. VI har ganska nära dit :) Men sen idag ska jag på träning (fotboll) ja, igår så plocka jag och Reza vinbär, röda. Så då gjorde vi saft, idag ska vi plocka svarta vinbär! Och göra paj och kanske saft  

Hörs senare <33

Av sarrisarisen - 3 augusti 2013 21:08

Hejsan, idag har jag vart med Stella hela dagen. Vi har verkligen haft jätte roligt tillsammans, vi har ''badat'' vart på ica och allt mögligt :) Men det har vart en jätte rolig dag   Jag skulle äta hos henne men jag gjorde det aldrig, eftersom jag skulle hem 18:00 men dom skulle äta 19:00 men det kan vi göra en annan dag. Snart kommer pappa med kebabtallrik och pizza så det kommer bli jätte god middag, HAHA lite sen middag idag  Men aja hörs


Av sarrisarisen - 3 augusti 2013 12:17

Haha, hej idag så ska jag till Stella och va med henne, kommer bli jätte roligt :) wiiiii.. Men det kommer bloggning senat idag. Ses

Av sarrisarisen - 2 augusti 2013 23:22

Hej, haha har inte bloggar på skit länge ju, men nu så sätter jag igång med en riktig bloggning :) så ska börja igen

Sök i bloggen

Presentation


Hej och välkommna till min blogg. Jah hoppas att ni stannar och tycker om det ni läser :) Jag är en glad tjej som är född år 2002. På friditen så spelar jag fotboll, springer,shoppar,kompisar osv..
Puss♥

Klocka

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards