sarrisarisen

Alla inlägg under februari 2013

Av sarrisarisen - 21 februari 2013 19:31

Hey, idag så har jag inte hunnit och blogga så mycket men det beror på..... Jag har vart med en kompis hela dagen haha! Och vi har haft det fett najjs!! Hehe, mer bloggning imorgon då! Ps. Vi kom vidare på schack 4:an vi kom till............länsfinalen yeey! Syns mina lovers

Av sarrisarisen - 20 februari 2013 15:38

Skicka in massor av frågor till mig....så svarar jag på så många som mögligt;D

Av sarrisarisen - 20 februari 2013 15:38

Skicka in massor av frågor till mig....så svarar jag på så många som mögligt;D

Av sarrisarisen - 20 februari 2013 15:21

hey;D nu sitter jag framför datorn och bloggar... idag så har jag varit på skolan och ja..levt mitt vanliga skolliv  

Vad har ni gjort, hehe? Ne men vad säger ni som om en tävling..? jag tänker och tänker på vad det ska vara för tävling;D ps. vet inte riktigt när det kommer. Håller på att redigerar en video så det är bara att kolla å videofyMe.

Ni som vill att jag ska ha en yt kanal. vi får la se...men nån gång i livet så har jag en yt kanal hihi....o.s.v

Nya updateringar kommer också, vad vill ni ha mer? Det är bara att kommentera.

 

Av sarrisarisen - 19 februari 2013 17:58

Av sarrisarisen - 19 februari 2013 17:01

Heeey;D Kolla vad One Direction är söt med OnePiece... åhh vad söt dom e. Tycker inte ni det?

Jag är ett stort fan av onedirection.. jag gillar dom väldigt mycket...men mer om det!

Har ni sätt vad många uppdateringar jag har gjort nu?

men mer kommer,ska fundera vad jag ska göra mer...o.s.v men vi hörs hejdå?  


Av sarrisarisen - 19 februari 2013 16:28

Hej igen bloggen, jag har en ny header som ni ser..... men jg håller på att redigera lite på bloggen så att det ska bli roliga osv.. vad säger ni om en om röstning..tävling mm...... men det kommer bli många ändringar  

Tbx

Av sarrisarisen - 19 februari 2013 15:48

Hej alla bloggläsare nu är jag tillbaka!!!:D Nu LOOOVAR jag att jag kommer blogga mycket;D Gör även videos hejdå!

Fler inlägg kommer, HÅLL UT!

PS. Skriv gärna på kommentarerna vad jag ska skriva på min blogg!

Hörs //sara

Sök i bloggen

Presentation


Hej och välkommna till min blogg. Jah hoppas att ni stannar och tycker om det ni läser :) Jag är en glad tjej som är född år 2002. På friditen så spelar jag fotboll, springer,shoppar,kompisar osv..
Puss♥

Klocka

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards